Сплата за комунальні послуги це не така проста справа. Часті зміни постачальників, вчасне подання показань лічильників та зміни в оплаті...не дивно що споживач може іноді помилитися і відправити кошти не на потрібний рахунок.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Що робити в такому випадку
Як діяти у випадку, коли ви звичним способом оплатили комунальні, однак платіжка не відобразилась в Особистому кабінеті YASNO чи продовжують надходити смс-повідомлення від постачальника про заборгованість.
Щоб не втратити свої кровно зароблені та перевести помилково сплачені гроші на правильний особовий рахунок, клієнту потрібно відправити на електронну пошту kyiv@yasno.com.ua скан-копії таких документів:
- квитанції про проведену оплату, а у разі, якщо у квитанції вказано лише номер банківської карти, то необхідно також надати підтвердження власника картки;
- заяви на пошук та зарахування коштів на свій особовий рахунок, форма довільна, але обов’язково зазначити особовий рахунок, на який варто перевести кошти;
- документу, що підтверджує особу, наприклад, перша сторінка паспорта.
Фахівці YASNO розглядають звернення протягом 2-3 днів, та протягом цього часу, кошти зарахують на ваш особистий рахунок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що у квартирі ніхто не проживає, а борги за світло нараховують: у YASNO пояснили, як розібратися з проблемою.
Також наш портал інформував, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показання лічильника, що говорять у YASNO.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у квартирі ніхто не живе, а платню за воду нараховують: "Київводоканал" підказав, як зупинити цей процес.