Ощадбанк надає фінансові послуги протягом багатьох років. За цей час фінустанова має чимало задоволених клієнтів, але є ті, у яких виникають проблеми з банком.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа офіційній сторінці банку, звернулася невдоволена жінка зі скаргою на "Ощад". Вона стверджує, що ще 7 років тому закрила банківський рахунок в "Ощадбанку". Але півроку тому почали приходити повідомлення, що на закритих рахунках є борг.
"Жахливий банк! 7 років тому зверталася у відділення аби закрити рахунок, писала заяви і таке подібне. Раділа, що більше не клієнт цього жаху, так ні."
Жінка стверджує, що ця заборгованість, як вказано в повідомленні, виникла після закриття рахунку. Вони нібито списали кошти за смс повідомлення. Після цього клієнтка звернулася до банку з проханням все це пояснити, але її запевнили, що все закрили. Щоб пересвідчитися в цьому, вона зателефонувала й на гарячу лінію банку, де їй сказали те ж саме. Але кілька днів тому ситуація повторилася: з'явився той самий борг. Тепер жінка не рекомендує цей банк нікому.
"А мені знову потрібно їхати до цього клятого банку та сподіватися, що колись це все скінчиться!"
Відповідь банку
Один з працівників банку пообіцяв з'ясувати ситуацію та написав жінці в особисті повідомлення.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, працевлаштування під час війни: чи беруть на роботу із непогашеними кредитами
Раніше портал Знай інформував, "Платити не буду": клієнт "Monobank" помітив, що його кредитні гроші "зникають" у різних країнах
Також наш портал повідомляв, "Потрібно приходити та питати": клієнти ПриватБанку не можуть зняти гроші з власного рахунку