Жодного дня не проходить без скарг на роботу "ПриватБанку". Цього разу клієнтка заявила, що їй у незаконний спосіб списали гроші з банківської картки, а особисті дані були передані третім особам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНегативний відгук клієнтка залишила на порталі "Мінфін". За її словами, кошти з картки зняли шахрайським шляхом, а "ПриватБанк" нібито дозволив собі передати її дані іншим особам, завдяки чому українка і втратила гроші.
"Вони безперешкодно зняли гроші з мого рахунку, з країни, в якій я ніколи не була, з Латвії. Гроші так і не були повернуті мені, згідно їхньої перевірки, лише підтверджено, що мої особисті данні були цілком вірні", - розповіла вона.
Українка також додала, що дуже незадоволена та обурена роботою банку, а його представник у відповідь назвав ймовірну причину, через яку гроші зняли з картки.
"Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику", - відповіли в банку і порадили клієнтці звернутися до поліції за фактом шахрайства.
Нагадаємо, "Відкрив рахунок, а отримав кредит": клієнт банку "Пумб" стверджує, що всі гроші списали за кредит 2013 року
Раніше ми писали про те, що розібратися з платіжками стане легше: у "Газмережі" повідомили про важливе оновлення
Як повідомляв Знай.ua, "Київстар" нарахує українцям безкоштовний пакет послуг: хто зможе не платити за зв'язок