Лічильники електроенергії періодично потребують перевірки і навіть заміни. Енергетики пояснили споживачам важливі нюанси, про які слід знати. Відповідне повідомлення опублікували на facebook-сторінці "Прикарпаттяобленерго".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо електролічильник виходить з ладу, його заміна здійснюється безкоштовно компанією-постачальником. Але лише за умови, що пристрій обліку не пошкоджений і всі пломби цілі.
"Якщо лічильник потребує заміни, і він непошкоджений, компанія проводить заміну в побутових споживачів безкоштовно. Енергетики також моніторять стан лічильників юридичних споживачів, однак заміну останні мають проводити за свій рахунок після відповідного повідомлення", - йдеться у повідомленні.
Коли споживач самостійно ініціює заміну лічильника, наприклад, на багатотарифний, то доведеться платити вже з власної кишені.
Енергетики нагадують, що індукційні однофазні лічильники повинні перевірятися раз на 8 років, трифазні – раз на 4 роки. Водночас електронні одно- та трифазні лічильники вимагають перевірки раз на 6,10 або 16 років залежно від типу.
Раніше портал Знай повідомляв, у YASNO зробили термінову заяву щодо лічильників: що потрібно зробити споживачам.
Також наш портал інформував, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показання лічильника, що говорять у YASNO.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у квартирі ніхто не живе, а платню за воду нараховують: "Київводоканал" підказав, як зупинити цей процес.