Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який відомий завдяки своїй великій системі банкоматів та терміналів поповнення по всій країні, продовжує подавати своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу уважний клієнт зауважив, що, як він сам каже - "банк стає якоюсь шахрайською організацією". А все через те, що в підтримці банку йому не надали відповіді щодо його фінансової історії та передачі її до місцевого військкомату (ТЦК і СП).
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"На запитання (до речі можете у розділі питань подивитися) чи буде банк передавати фінансову інформацію клієнтів у ТЦК та СП, (оскільки запрацював електронний реєстр призовників). Банк навіть не спромігся дати конкретнішу відповідь, а просто відписався стандартною заготовленою фразою, мовляв, керується законами, тим самим уникнув конкретної відповіді, я так розумію означає буде.
Режим Північна Корея. З такими банками краще не співпрацювати, навіть конкретну відповідь не можуть дати. Будьте обережні, ваші дані, можливо, вже в руках інших осіб, а знаючи ситуацію з глобальною корупцією у військкомів, можна сміливо чекати на дзвінок від шахраїв", — розповів незадоволений клієнт банку.
Однак варто зазначити той факт, що представники банку відповіли на цей відгук: "Без прийняття відповідного закону, який зобов'язав би банки передавати таку інформацію - вона не передаватиметься".
Нагадаємо, поки не посваришся, справи не буде: клієнт ПриватБанку показав, що вплинуло на вирішення питання.
Раніше повідомлялося, ціни вдасться стримати: Mastercard та Visa знизять комісію.