Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який відомий завдяки своїй великій системі банкоматів та терміналів поповнення по всій країні, продовжує подавати своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".

Цього разу уважний клієнт зауважив, що, як він сам каже - "банк стає якоюсь шахрайською організацією". А все через те, що в підтримці банку йому не надали відповіді щодо його фінансової історії та передачі її до місцевого військкомату (ТЦК і СП).

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.

Реєстр призовників, скріншот: YouTube
Реєстр призовників, скріншот: YouTube

"На запитання (до речі можете у розділі питань подивитися) чи буде банк передавати фінансову інформацію клієнтів у ТЦК та СП, (оскільки запрацював електронний реєстр призовників). Банк навіть не спромігся дати конкретнішу відповідь, а просто відписався стандартною заготовленою фразою, мовляв, керується законами, тим самим уникнув конкретної відповіді, я так розумію означає буде.

Популярні новини зараз
Подорожчання буде нестерпним: українцям радять робити запаси – по 10 кіло не менше Гроші більше не сховаєш: влада отримала дані про рахунки українців Увага для всіх, хто має газові плити: Газмережі терміново звернулися до українців через холоди Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК
Показати ще

Режим Північна Корея. З такими банками краще не співпрацювати, навіть конкретну відповідь не можуть дати. Будьте обережні, ваші дані, можливо, вже в руках інших осіб, а знаючи ситуацію з глобальною корупцією у військкомів, можна сміливо чекати на дзвінок від шахраїв", — розповів незадоволений клієнт банку.

Відгук невдоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Однак варто зазначити той факт, що представники банку відповіли на цей відгук: "Без прийняття відповідного закону, який зобов'язав би банки передавати таку інформацію - вона не передаватиметься".

Нагадаємо, поки не посваришся, справи не буде: клієнт ПриватБанку показав, що вплинуло на вирішення питання.

Раніше повідомлялося, ціни вдасться стримати: Mastercard та Visa знизять комісію.

Також, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".