Українець поскаржився, що з його карти Monobank шахраї безперешкодно вкрали майже 40 тисяч гривень. При цьому у банку заявили, що такі ситуації трапляються. Про це постраждалий написав у відгуку на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами чоловіка, зловмисники провели три транзакції та загалом вкрали з картки 39 300 гривень за рахунок кредитного ліміту. При цьому жодна із захисних функцій банку не спрацювала.
"Було здійснено 3 не типові транзакції на скільки я зрозумів з іншого девайсу та іншої країни, кредитних коштів, яких я не підтверджував на загальну суму 39 300 грн, без смс підтвердження та будь-якої захисної функції банку", - поділився клієнт банку.
Українець зазначив, що відразу ж звернувся до служби підтримки Monobank, проте там відповіли, що такі інциденти бувають і лише надали пільговий період на карті, щоб постраждалий встиг погасити борг.
"Після чого я відразу зателефонував на гарячу лінію банку і мені картку заблокували і надали 60 днів пільгового періоду для погашення цього боргу. На поставлені питання з цього приводу оператор мені відповів "Вибачте, але таке, на жаль, буває" і порадив звернутися до кіберполіції", - обурився українець.
Раніше портал Знай повідомляв, "Видно по залишку": клієнт "Monobank" показав, куди пропадають 100 грн, навіть якщо не користуєшся карткою.
Також наш портал інформував, послуга з каверзою: українець розповів, як клієнти Monobank можуть втратити гроші.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Монобанк почав "тягнути" гроші в українців, поки вони сплять, клієнти невтішні: "Працюють 24/7, щоб ви витратили".