"ПриватБанк" користується довірою серед своїх клієнтів. Але трапляються ситуації, коли дії фінансової установи важко пояснити.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБанк проводить фінансовий моніторинг своїх користувачів. При підозрілій активності, банківські рахунки можуть блокуватися до надання підтверджувальних документів. Зазвичай такі ситуації вирішуються після звернення до банку. Але що робити, коли все законно, а картку заблокували?
Таке питання турбувало й клієнта "ПриватБанку", який залишив відгук на сайті Мінфіну. За словами чоловіка його картку було заблоковано без всяких на те підстав. У нього була індивідуальна пластикова картка з дизайном. А натомість йому запропонували звичайну пластикову, а всі відповіді представників установи не задовольнили його обурення.
Після залишеного відгуку, "ПриватБанк" зв'язався з клієнтом та надав інформацію про цю ситуацію. За словами банку, запит чоловіка вже розглядається в установі та найближчим часом буде вирішений.
За досить короткий період, клієнт, який залишив відгук, залишив коментар зі зворотнім повідомленням. Він подякував за допомогу та розповів, що фахівець вирішив все за одну хвилину.
Для цього він просто відповів на деякі питання і карта була розблокована, а разом з тим і вхід в мобільний додаток.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Кого підтримує цей банк?": жінка стверджує, що Раййфайзен банк блокує картки пенсіонерів
Раніше портал Знай інформував, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам"
Також наш портал повідомляв, стало зручніше: у "Київстар" розповіли про новий спосіб оплати