Кожного місяця, користувачі послуг водопостачання мають передавати показники лічильника до "Київводоканалу". Але попри це в українців виникає чимало запитань.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа
Центри обслуговування споживачів
Якщо ви хочете прийти з документами та показами, то необхідно лише обрати зручний для вас центр. Ознайомитися з переліком та адресами можна за
Онлайн-сервіси
Більшість питань можна вирішити не виходячи з дома. Для цього необхідно обрати зручний спосіб.
За допомогою телефонної консультації. Зв'язатися з представниками компанії можна за номером: 202-02-02
Дізнатися відповідь на ваше запитання можна в чат-боті
Окрім цього є третій спосіб - надсилання листа з питанням на електронну пошту "Київводоканалу". Варто звернути увагу, що електронна пошта для кожного району міста відрізняється. Актуальні адреси можна переглянути на сайті водоканалу.
У "Київводоканалі" зазначили, що можна звертатися й в особисті повідомлення на Фейбук, але в тих випадках, коли питання не потребують уточнення за особовим рахунком.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, у "Київводоканалі" нагадали про важливі деталі: платіжки можуть бути значно вищими
Раніше портал Знай інформував, нарахують свої показники: у ДТЕК пояснили як виправити помилкові показники лічильника електроенергії
Також наш портал повідомляв, "Київводоканал" дав споживачам шанс попрощатися із боргами: що потрібно зробити