Все більше громадян передають показники лічильників онлайн. Для цього користуються чат-ботами, сайтами чи СМС.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКористувачі можуть надати й неправильні показники через свою неуважність чи збій системи, а потім платять за помилки з власної кишені. У ДТЕК електромережі часто публікують алгоритми передач даних, нагадування та відповідають на питання споживачів.
Одна з клієнток компанії ДТЕК Київські електромережі була стурбована, що передала в чат-бот неправильні покази лічильника. А при вказанні правильних даних, в чаті вказується, що покази були прийняті раніше.
Як виправити цю ситуацію розповіли фахівці компанії. Перш за все необхідно мати підтвердження актуальних показників. Для цього достатньо сфотографувати пристрій. Окрім цього при собі потрібно мати особовий рахунок або адресу за якою проживає користувач. З усіма вищевказаними даними можна звернутися до компанії ДТЕК будь-яким зручним способом.
Способи виправлення неправильних даних лічильника:
1) Звернутися до компанії через офіційну сторінку Facebook
2) Через дзвінок до компанії
3) Надіслати лист з відповідною проблемою на електронну пошту компанії
Тому, якщо ви неправильно вказали дані лічильника, то це легко можна виправити. Для цього не доведеться навіть виходити з будинку.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, у ДТЕК терміново попередили українців: це має зробити кожен споживач
Раніше портал Знай інформував, "Київводоканал" дав споживачам шанс попрощатися із боргами: що потрібно зробити
Також наш портал повідомляв, аварійні відключення світла в Україні: в Укренерго зробили важливу заяву