Мобільними послугами "Київстар" користуються мільйони українців в різних куточках країни.

Задоволені клієнти підключають не лише послуги зі зв'язку, а й домашній інтернет від "Київстару". Але попри велику кількість схвальних відгуків, є клієнти у яких виникають довготривалі складнощі.

Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube
Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube

Одна з користувачок послугами зазначила, що вже третій місяць не тільки поганий інтернет, а й жахливий зв'язок. За словами жінки така ситуація не лише в неї, а й в мешканців селища на Закарпатті, які також є користувачами цього оператора. Такий коментар залишила Люда Москаль під постом на офіційній сторінці "Київстар".

Обурена жінка стверджує, що проблеми зі зв'язком почалися після негоди, що вирувала кілька місяців тому. І з того часу мобільні послуги працюють погано.

Популярні новини зараз
Дешевий зв'язок для пенсіонерів: у "Київстар" зробили заяву Пенсіонери отримають індивідуальні доплати до Нового року: кому скільки нарахують "Тисячу Зеленського" дозволили отримати ще одним способом: як скористатися можливістю В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

У відповідь на скаргу клієнтки, представники компанії запевнили, що розберуться в ситуації та попросили надати особисті дані для вирішення ситуації. Однак на це жінка відреагувала скептично:

"Кожного разу мені відповідає людина з іншим іменем !!! Це вже не перше звернення !!! Вчора мене питали номер телефону , і адресу , сьогодні знову !!!" клієнтка

Весь час, коли в селищі поганий мобільний зв'язок жінка сплачувала за тарифом, але за що не розуміє. Оператори "Київстар" пообіцяли розглянути скаргу та виправити ситуацію.

коментар клієнтки Київстар: Фото: скрін

Відгук клієнтки. Фото: скрін

Інформаційний портал Знай повідомляв, "Не відповідають, гроші крадуть": клієнти "Київстар" скаржаться на жахливу якість послуг

Раніше портал Знай інформував, навіть якщо немає інтернету: "Київстар" підказав, як швидко дізнатися про баланс і поповнити рахунок

Також наш портал повідомляв, "Наслухалися казочок": абоненти "Vodafone" втрачають по 15-20 грн на кожному поповненні, схему розкрито