Послугами Yasno користується безліч людей різної вікової категорії. Тому онлайн сервісами користуються не всі споживачі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВ зв'язку з цим виникає чимало питань та неприємних ситуацій. На офіційній сторінці Yasno основну увагу концентрують на електронних сервісах компанії. Але є користувачі, яких хвилюють паперові платіжки.
Одна з користувачок послугами зазначила, що платіжки надходять 28 числа, а сплатити рахунок за електроенергію потрібно до 20. З цього виникає питання як можна заплатити, щоб не виникало боргів та все було вчасно.
"Можна не чекати паперовий рахунок, а сплатити через особистий кабінет"- відповіли в компанії.
Але жінку така відповідь обурила. Адже сама вона сплачує онлайн не чекаючи платіжок. Але є чимало знайомих, які не можуть зробити це через сервіси онлайн. І що робити в такому випадку вони просто не знають. Зрозуміло, що доставляють платіжки працівники "Укрпошти", але ж компанія має хоч якось регулювати період вручення.
У відповідь на прохання та претензії, у компанії запевнили, що знайдуть найкраще рішення цієї ситуації та попросили указати, де сама сталася прикрість. Однак на саму жінку посипалася хвиля хейту через використання паперових платіжок.
"Не морочте голову. Ви в якому столітті живете? Заходите в кабінет та оплачуєте, а раз так переживаєте за оточуючих, то і платіть за них!"
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, YASNO нараховує борги власникам порожнього житла: споживання нульове, а платіжка "космічна"
Раніше портал Знай інформував, "Навіщо цей балаган?": у Yasno відповіли на головне питання щодо показників лічильників
Також наш портал повідомляв, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показники лічильника, що кажуть у YASNO