Абоненти Lifecell скаржаться, що з них беруть гроші навіть при відключених послугах. Відповідна скарга з'явилася у коментарях під однією із публікацій мобільного оператора у соціальній мережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяLifecell – один із найбільших мобільних операторів в Україні. Відповідно, потік клієнтів дуже великий і не всі вони задоволені якістю послуг.
Так, один з абонентів заявив, що оператор знімає з його рахунку гроші при відключеному інтернеті. За його словами, така проблема нібито виникла через налаштування у телефоні, втім, чітко йому пояснити не змогли.
"При відключеному Інтернеті знімає гроші! І кажуть, що це через налаштування в телефоні ... як це так? Типу включеної 4G і воно знімає. Де логіка?!?! Шкуродери!!!", - поскаржився абонент.
Фахівці Lifecell відреагували на скаргу, втім, для з'ясування ситуації порекомендували незадоволеному абоненту звернутися до приватного чату.
До речі, багато абонентів висловлюють невдоволення через подорожчання послуг оператора. Lifecell пояснили, що тенденція до підвищення цін спостерігається і в інших операторів, але при цьому вони намагаються робити розцінки вигіднішими, ніж інші компанії.
Раніше портал Знай повідомляв, "Якщо ви й далі обкрадатимете людей...": українці загрожують lifecell бойкотом через ціни та якість зв'язку.
Також наш портал інформував, відключення світла та блекаути: у Lifecell розповіли, чи будуть українці зі зв'язком.
Крім того, ми писали, Lifecell порадував абонентів новою халявою: наберіть комбінацію та заберіть подарунок.