Клієнтка "Ощадбанку" поскаржилася на те, що не може оплатити комунальні послуги через додаток банку. Українка витратила 1,5 години свого часу на консультації із працівниками фінустанови, однак її проблема так і не була вирішена.

Про це вона написала на порталі Мінфіну.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Жінка розповідає, що з другої спроби зайшла в додаток "Ощаду" та намагалася сплатити за комуналку. Незважаючи на те, що вона почистила телефон, їй так і не надійшло SMS-підтверження платежу. Клієнтка звернулась за допомогою до технічної підтримки.

"Пʼять разів телефонувала на гарячу лінію за номером 0800210800, пʼять разів спілкувалась з роботом Софією (це жах), пʼять разів спілкувалась з різними консультантами. Кожен запитує номер карти, щось дивиться і відповідає, що проблем немає. Що це проблеми у оператора Vodafone." - розповідає українка.

Популярні новини зараз
Горскоп на неділю, 15 грудня: час перезарядися і подумати про важливе Дешевий зв'язок для пенсіонерів: у "Київстар" зробили заяву Подорожчання буде нестерпним: українцям радять робити запаси – по 10 кіло не менше Нарешті вистачить на комуналку: пенсію рахуватимуть за новою формулою, на скільки збільшяться виплати
Показати ще

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Клієнтка звернулась із проблемою до свого оператора. Працівники Vodafone перевірили можливість телефону приймати SMS-повідомлення та з'ясували, що ніяких проблем із цим немає, від оператора приходять повідомлення як завжди.

На протязі майже 2 годин жінка повторно намагалася вирішити проблему із співробітниками банку, але марно. Їй так і не вдалося заплатити за комунальні послуги.

"Ощадбанк", скриншот: YouTube
"Ощадбанк", скриншот: YouTube

Українка обурена некомпететністю працівників фінустанови та не розуміє, чому вони не можуть визнавати проблеми зі своє сторони.

"Що тільки мені не рекомендували, очистити перелік sms повідомлень, зайти в додаток пізніше. Є проблема зі сторони "Ощадбанку", вони вперто перекладають провину на оператора Vodafone. Вважаю, що Ощадбанк має своїм клієнтам казати правду та не вводити їх в оману. Чому я не можу оплатити комунальні послуги та маю витрачати 1,5 години на спілкування з віртуальним помічником, з некомпетентними консультантами?" - обурюється клієнтка.

Раніше портал Знай повідомляв, українці хапаються за голову: "Ощадбанк" перетворив оплату комуналки на півторагодинний квест.

Також наш портал інформував, "Ощадбанк" подарує клієнтам десятки смартфонів: тільки потрібно виконати три умови.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, можна позбутися житла, незважаючи на погашену іпотеку: Ощадбанк "дарує" колекторам виплачені кредити клієнтів.