У суботу, 28 листопада, на Закарпатті нарешті відкрили рух трасою Т-07-18, яка тягнеться від перевалу Нижні Ворота через Воловець до Міжгір'я. Про це повідомили у Службі автомобільних доріг регіону.

Як зазначається, це найбільш високогірна дорога державного значення в країні. Найвища точка на дорозі розташована на висоті понад 732 метри над рівнем моря. Найнижча ділянка – на висоті 430 метрів від рівня моря. Загалом на ремонт цієї траси витратили майже 670 мільйонів гривень.

Крім того, на цій дорозі безліч штучних споруд, таких як мости, труби і підпірні стіни. Траса петляє, на ній багато поворотів, а її конфігурація доволі складна.

Фото: Укравтодор
Фото: Укравтодор

Фото: Укравтодор
Фото: Укравтодор

Популярні новини зараз
Помилка може дорого обійтися: що змінилося у правилах передачі показників лічильників газу Призупинення виплат пенсій: у ПФУ зробили важливу заяву Шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження Порошенко в Штатах шкодить Україні: дратує республіканців нагадуванням, як «зливав» Трампа на користь Гіларі Клінтон, - експерт
Показати ще

Разом із тим, це найкрасивіший автомобільний маршрут України, який пролягає крізь гори до Національного природного парку Синевир.

Нагадаємо, Знай писав, що в мережі показали, як люди живуть у високогірному селі на Прикарпатті. Без магазинів, шкіл та ФАПів живуть люди в селі Соколовиця Надвірнянського району, що на Прикарпатті. Це високогірне село зараз налічує приблизно 50 осіб. Соколовиця розташована за вісім кілометрів від сусіднього села Пасічна. Їхати сюди потрібно вузькою гірською дорогою лісом. При в'їзді в село-Старі напівзруйновані дерев'яні будинки. Всього в селі 17 будинків, з яких тільки 11 заселені. Решта руйнуються і пустують.

Також Знай повідомляв, що дорога в Запоріжжі знову потребує ремонту. Не минуло й місяця. "Велике будівництво" Зеленського було тільки в телевізорі, а на ділі виявилося великим відмиванням грошей. Місяць тому закінчився ремонт дороги під Запоріжжям, а вже сьогодні на ній утворилися тріщини, і асфальтові «хвилі». Імовірність того, що це покриття дотягне до весни - мінімальне.

Нещодавно Знай передавав, що в Дніпрі конструкції залізнично-автомобільного мосту почали поступово зникати. На цю проблему звернув увагу блогер Сергій Лаврик.