У деяких українських банках під час оплати комунальних послуг готівкою касири почали просити клієнтів назвати номер мобільного телефону. У разі відмови, банківські працівники іноді відмовляються проводити платіж. Ця нова вимога викликала нерозуміння та запитання серед клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк пояснюють у банках, така вимога пов’язана з технічними налаштуваннями програмного забезпечення, через яке проводяться операції. Якщо номер телефону не ввести, програма просто не дозволяє завершити платіж. Тобто відсутність телефону блокує можливість обробити транзакцію навіть за наявності всіх інших необхідних реквізитів.
Також в установах зазначають, що під час укладення договору про надання платіжних послуг клієнти самі дають згоду на обробку персональних даних. Це стосується зокрема і номера мобільного. Таку згоду зазвичай підписують під час відкриття рахунку, оформлення платіжної картки або реєстрації в інтернет-банкінгу.
На офіційних сайтах банків детально описано, як саме обробляються, зберігаються та захищаються персональні дані клієнтів. Вся інформація про це розміщується в розділі «Персональні дані» або «Політика конфіденційності».
Варто зазначити, що питання збору особистої інформації під час фінансових операцій регулюється Законом України «Про захист персональних даних», а також внутрішніми нормативними документами банків.
Нагадаємо, банкомат залишить без грошей: клієнтам "Ощадбанку" почнуть блокувати картки – хто в зоні ризику
Раніше ми розповідали, що безкоштовно більше не отримаєте: ПриватБанк змінює правила для постійних клієнтів, скільки заплатите
Також, пенсії через ПриватБанк прийдуть із затримкою: про що попереджають стареньких