Клієнти ПриватБанку все частіше скаржаться на серйозні проблеми безпеки платіжних операцій. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОдин з клієнтів публічно розповів про випадок, коли з його картки було списано 60 тисяч гривень на бронювання готелю у США, при цьому банк не провів жодної додаткової перевірки.
За словами потерпілого, при звичайному поповненні рахунку на 20 гривень через GPay система вимагає багатоетапного підтвердження. Однак у разі великої шахрайської транзакції – повна бездіяльність.
"Якщо з вашої картки шахраї оплачують бронювання готелю Hilton в США на 60 тис. грн то ПриватБанк без проблем пропустить цей платіж без жодних додаткових перевірок. Ось такий захист", - поскаржився українець.
Клієнт змушений був пройти складну та виснажливу бюрократичну процедуру:
- кілька візитів до відділень банку;
- оформлення звернення до Нацполіції та витягу з ЄРДР;
- спроби скористатися страховкою від шахрайства, яка в результаті не забезпечила жодної компенсації
"Фіктивні послуги, фіктивний захист, абсолютна відсутність алгоритмів перевірки платежів, неефективність системи моніторингу та внутрішньої безпеки", - заявив клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, безкоштовно більше не отримайте: ПриватБанк змінює правила для постійних клієнтів, скільки заплатите.
Також наш портал інформував, оплата комуналки через "Приват24": українцям повернуть частину витрачених коштів.
Крім того, ми писали, ПриватБанк встановив "мовчазні" штрафи: українцям виставляють борги за картки, якими давно не користуються.