ПриватБанк блокує рахунки українських клієнтів в односторонньому порядку, не повідомляючи про це власників. Про це повідомив один із постраждалих клієнтів на сайті Міністерства фінансів.

Банківська карта та банкомат. Фото: youtue
Банківська карта та банкомат. Фото: youtue

За словами чоловіка, після його виїзду з України він втратив доступ до свого банківського рахунку. Тепер він не може скористатися власними грошима.

"Банк вкрав гроші, знаючи, що я виїхав з України - просто заблокували рахунок в односторонньому порядку", - написав він.

Як зазначає українець, відвідати відділення банку він не має змоги, а на запити щодо оформлення довіреності на іншу особу у фінансовій установі відмовляються відповідати.

Популярні новини зараз
Комунальники "закручують гайки": за прострочення двох платіжок поспіль блокуватимуть карти Нардеп приголомшив наслідками "бусифікації" ухилянтів Отримають всі, хто має літніх батьків: українці можуть оформити допомогу по догляду за пенсіонером Потрібно терміново змінити: у ПриватБанку звернулися до всіх клієнтів, які мають карту
Показати ще

"Я прошу пояснити, яка саме довіреність потрібна, щоб я міг отримати свої кошти через довірену особу. Вони відповідають, що нічого не знають, і це моя проблема", - підкреслив він.

У ПриватБанку ситуацію не прокоментували. На скаргу клієнта також не було жодної відповіді.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Зазначимо, ПриватБанк, як і інші фінансові установи, має право тимчасово обмежувати доступ до рахунків з різних причин. Це може бути пов’язано з підозрами у фінансовому шахрайстві, порушеннями правил фінансового моніторингу, а також на підставі судових рішень або постанов виконавчих органів.

Блокування рахунку може бути як короткостроковим, так і безстроковим. Для поновлення доступу до коштів можуть знадобитися додаткові документи, підтвердження легального походження коштів або оскарження судового рішення в разі арешту активів.