Клієнтів Ощадбанку, які отримують пенсійні виплати на карткові рахунки, закликають не відкладати оновлення персональних даних. Про це йдеться на офіційній facebook-сторінці державного банку.

Йдеться про стандартну процедуру актуалізації, яка допоможе уникнути проблем із проведенням платежів та забезпечить безперебійну роботу банківських сервісів.

Пенсіонер заходить доОщадбанку
Пенсіонер заходить доОщадбанку

Оновлення інформації передбачено законодавством України у рамках боротьби з фінансовими махінаціями. Зокрема, згідно із законом "Про запобігання легалізації доходів", банки зобов'язані періодично перевіряти достовірність відомостей про клієнтів. Це включає як звірку з базами даних, і уточнення інформації з документів.

Процедура особливо актуальна для пенсіонерів, у яких:

Популярні новини зараз
Виплати пенсіонерам хочуть припинити: хто може втратити грошей "Території не повернемо": українців закликали готуватися до другої війни Замість 5000 — 9500 грн: українці можуть вдвічі збільшити пенсію - що треба знати Правила ідентифікації пенсіонерів: що змінилося і як не втратити виплати
Показати ще
  • змінювалися паспортні чи контактні дані;
  • відсутнє актуальне фото у системі;
  • були питання з боку банку щодо переказів або транзакцій.

Пенсіонери. Фото: скрін youtube
Пенсіонери. Фото: скрін youtube

"Ощадбанк" рекомендує звернутися до найближчого відділення з паспортом та ідентифікаційним кодом для уточнення інформації чи оновлення документів. Обмежень немає часу – процедуру можна пройти під час чергового візиту до банку.

Оновлення даних. Фото: скрін facebook.com/oschadbank
Оновлення даних. Фото: скрін facebook.com/oschadbank

Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" викрили на махінаціях з оформленням карток: страждають навіть пенсіонери.

Також наш портал інформував, "Фальшиві кредити": клієнти "Ощадбанку" стають боржниками через просту помилку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" блокує рахунки та не віддає гроші: клієнти оббивають пороги, але безрезультатно.