Київстар представив спеціальну пропозицію для своїх клієнтів, яка діятиме до кінця літа 2025 року. Абоненти зможуть заощаджувати трафік і водночас не обмежувати себе у використанні додатків. Про це повідомляє сайт мобільного оператора.

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

Пропозиція стартувала 4 червня і залишатиметься доступною до 31 серпня. Її можуть під'єднати як користувачі контрактного зв’язку, так і підписки. Суть акції - при використанні ряду популярних сервісів мегабайти основного пакета не витрачатимуться.

"З 4 червня ми запускаємо акцію "Літо онлайн" для контрактних і підписних абонентів. Тепер можна нескінченно дивитися відео, спілкуватися й ділитися літнім настроєм у соцмережах без урахування трафіку", - повідомили в компанії.

Акція охоплює такі додатки та платформи: YouTube (включно з Kids), TikTok, Instagram, Facebook і Messenger, Viber, Telegram, WhatsApp.

Популярні новини зараз
Мобілізовані масово йдуть в СЗЧ: військовий назвав справжні цифри та причини Грошей стане більше: українцям виплатять одноразову допомогу Роки праці більше не важливі: у ПФУ повідомили про новий пенсійний порядок Торкнеться клієнтів усіх банків: в Україні з 1 серпня нові правила розрахунку карткою
Показати ще

Підключення можливе для більшості тарифів, за винятком таких: "SIM для пристроїв", "SMART SIM", "Київстар", "Усе разом 4G", "Київстар Домашній 4G", "СуперГіг", "СуперГіг 2024", "Партнер Плюс". Корпоративні клієнти можуть скористатися акцією в межах тарифних пакетів "Бізнес UA. Лайт" та "Бізнес UA. Онлайн".

Смартфон. Фото: Youtube
Смартфон. Фото: Youtube

Щоб активувати "Літо онлайн", необхідно відкрити або встановити застосунок "Мій Київстар", а далі у розділі "Послуги" обрати відповідну опцію.

"Для контрактних абонентів дія послуги автоматично продовжується з першого числа місяця, повторне підключення не потрібне", - зазначили в Київстарі.