Клієнти ПриватБанку почали скаржитися на списання коштів з рахунків без їхнього відома. Установа стягує плату навіть з неактивних карток. Про це повідомляє сайт Міністерства фінансів.

Одна з клієнток ПриватБанку поскаржилася, що з її рахунку зняли кошти без попереднього повідомлення через тривалу відсутність операцій по картці, попри наявність залишку коштів. Списання коштів вона виявила, коли зайшла в додаток банку.

"Зайшовши у свій акаунт, побачила два списання - "комісія за обслуговування неактивних рахунків". Без попередження банк вирішив списати кошти, бо я не користуюся карткою", - пише жінка.

ПриватБанк, скрін з YouTube
ПриватБанк, скрін з YouTube

За її словами, у службі підтримки співробітники банку пояснили, що повідомлення про списання коштів було надіслано клієнтці в додатку "Приват24". Як зазначили у фінансовій установі, це повідомлення є тимчасовим - через деякий час воно зникає. У результаті жінка його не побачила.

Популярні новини зараз
Гороскоп на сьогодні 18 вересня: фінанси тельців, самовираження левів та неуважність стрільців Школи на межі: директорка розповіла про загрозливу тенденцію Майно грає роль: ПФУ назвав 5 підстав для скасування субсидії Останні копійки відберуть: Ощадбанк змінив правила зняття готівки для пенсіонерів
Показати ще

"Я, звісно, перевірила повідомлення - нічого не було, хоча "вигідні" пропозиції чомусь не видаляються… Протягом останніх місяців я отримувала смс на номер телефону - мені пропонували зайти в додаток: "Ми багато чого покращили для вас". Але Приват вирішив, що повідомляти про списання не обов’язково, списання не є важливим. Звичайно, гроші на рахунку були - списувати було з чого", - обурилася вона.

Банківська карта / фото: Freepik
Банківська карта / фото: Freepik

Після цього інциденту українка порадила клієнтам ПриватБанку закривати рахунки або знімати гроші з карток, якими вони не користуються. За її словами, в іншому випадку банк може без дозволу зняти частину коштів.