Українці стикаються зі збоями при поповненні карток Monobank. Про це свідчить відгук, опублікований на порталі "Мінфін".

Українка поскаржилася, що при поповненні картки Monobank банкомат взяв гроші, проте їх не зарахував на рахунок. Співробітники банку пообіцяли, що питання із поверненням коштів буде вирішено протягом кількох днів.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

"Я поповнювала картку монобанку в банкоматі Універсал банку. Банкомат гроші забрав у картку не поповнив. Мене орієнтували на гарячій лінії, що моє питання вирішуватиметься до 3-х робочих днів", - зазначила клієнтка.

Утім, в озвучені терміни баланс на картці клієнтки так і не змінився. За її словами, у фінустанові не змогли по суті роз'яснити ситуацію, що її дуже розчарувало.

Популярні новини зараз
Російська армія готується до наступу на три міста України "Срач і порожні стіни": донька Олі Полякової показала нову квартиру після життя з батьками чоловіка Нові правила карткових переказів: українцям готують жорсткі перевірки Школярів збентежив новий підручник: що не так з викладанням
Показати ще

Карта Monobank. Фото: скрін youtube
Карта Monobank. Фото: скрін youtube

"Сьогодні вже четвертий робочий день і мені кошти не зарахували, всі працівники відповідають стандартно, що моє питання вирішується. Не пояснюється взагалі нічого. Одне розчарування та некомпетентність", - обурилася українка.

У відповідь співробітники Monobank пообіцяли жінці допомогти у розв'язанні проблеми.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank дозволяє списання кредитного ліміту з картки без CVV та підтвердження, а платити все одно вам.

Також наш портал інформував, пенсія прийшла, але грошима не скористатися: "Ощадбанк" блокує українцям картки – скільки дозволять зняти.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Доброго вечора, ми з ПриватБанку": українців змушують добровільно перераховувати гроші в росію - нова шахрайська схема.