Українці регулярно стикаються з необґрунтованими платіжками за житлово-комунальні послуги. При цьому перевірити правильність нарахувань практично неможливо.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОднак існують способи захиститися від свавілля у рахунках за надані послуги. Про це розповів голова Спілки споживачів комунальних послуг Олег Попенко в ефірі Юрія Романенка.
Перша рекомендація фахівця – фіксувати усі взаємодії з комунальними службами на папері.
"Усі відносини потрібно фіксувати документально. Будь-яке спілкування, будь-які домовленості — зберігайте документи. Якщо вам не подобається комунальна послуга — вимагайте її підтвердження", - зазначив Олег Попенко.
Друга порада – приділяти увагу лічильникам. Експерт попередив, що поломка чи відсутність лічильників – це величезні можливості для махінацій.
Наприклад, якщо лічильник вийшов з ладу, то споживання нараховуватимуть по середньому, що у 1,5-2 рази дорожче, ніж оплата за лічильником. Також автоматично нарахують плату за середнім, якщо забути подати показники.
"Забули подати показники? Вам автоматично нарахують за середнім, що в два-три рази дорожче. Такої практики немає ніде у світі", - заявив Олег Попенко.
Третя порада фахівця – не платити, якщо послуга не була надана. За його словами, якщо споживач оплачує таку комунальну послугу, то юридично визнає її наявність та вартість.
Якщо в будинку низька температура або є інші проблеми з комунальними послугами, необхідно викликати фахівців. У разі ігнорування – фіксувати письмову відмову. Усі листи слід зберігати, якщо справа дійде до оскарження в суді, вони відіграють важливу роль.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, суми у платіжках "по-тихому" зростають: комуналка вичищає гаманці українців.
Також наш портал інформував, комуналка забере останні копійки: зростуть суми відразу в кількох платіжках.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці на межі бунту через витівки комунальників: нові тарифи розраховані на олігархів.