"Нафтогаз" поверне деяким побутовим споживачам частину сплачених коштів. Хто і за якої умови може розраховувати на повернення грошей, пояснюється на офіційній Facebook-сторінці газопостачальної компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнці можуть повернути гроші у разі проведення помилкового платежу чи переплати за надані послуги.
У компанії зазначили, що часом споживачі природного газу поспіхом або необережно зараховують кошти на неправильний особовий рахунок. Проблемним платіж вважається, якщо клієнт не вказав власні дані або просто провів оплату за реквізитами та не вписав особовий рахунок.
У "Нафтогазі" пояснили, що всі ці помилки можна виправити, а гроші переказати на правильний особовий рахунок або банківську картку споживача.
Для цього необхідно зробити кілька кроків:
- подати заяву довільної форми на повернення переплачених коштів;
- надати паспорт та ідентифікаційний код (копії);
- додати фото платіжної квитанції з банку, де буде засвідчено помилкову оплату.
Додатково потрібно додати довідку з реквізитами банку, якщо гроші мають бути зараховані на картку. Якщо суму потрібно перенести на правильний особовий рахунок, достатньо заяви про перенесення.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, суми в платіжках за доставку газу можуть зменшитися: кому встановлять мінімальну плату.
Також наш портал інформував, не відкладайте: "Нафтогаз" звернувся до клієнтів із важливою вимогою.
Крім того, ми писали, зміни в наданні послуг: клієнтів "Нафтогазу" попередили про нововведення.