Клієнтка ПриватБанку повідомила про інцидент, у межах якого працівник служби безпеки банку здійснив несанкціоновану перевірку, прибувши без попередження за місцем проживання клієнта. Про це йдеться у відкликаннях на сайті «Мінфін».

За словами жінки, вона є фізичною особою-підприємцем і працює як фотограф. Одна з її послуг була оплачена, проте надходження коштів привернуло увагу служби безпеки банку. Через деякий час співробітник ПриватБанку зателефонував клієнтці та заявив, що перебуває під її будинком і хоче перевірити її магазин. Жінка пояснила, що не має магазину, оскільки працює з дому, але погодилась поспілкуватися. Працівник записував розмову на диктофон, розпитував про транзакцію та вимагав контакти особи, яка перерахувала кошти.

Стукають у двері. Фото з відкритих джерел
Стукають у двері. Фото з відкритих джерел

Клієнтка надала йому номер телефону платника, після чого, за її словами, той викликав її повторно та заявив, що в разі відмови співпрацювати заблокує її рахунки. Згодом вона дізналась, що її фізичні рахунки справді були заблоковані. Персональний банкір, до якого вона звернулась, підтвердив, що блокування здійснив той самий співробітник, який стверджував, що "пояснив усе особисто".

Популярні новини зараз
Головне за 15 листопада: росіяни прорвали кордон, пенсіонерам дадуть по 150 гривень, а морози вдарять по Україні Найдешевше тепло дають не дрова: як бюджетно нагріти житло, якщо немає світла та газу Енергетики пояснили логіку відключень світла: що таке черги і як вони працюють ПриватБанк обтяжить додатковою комісією: за що будуть списувати по 200 грн
Показати ще

Клієнтка закрила рахунки та передала справу адвокату. Станом на сьогодні, офіційного коментаря від ПриватБанку щодо правомірності дій співробітника не надано.

ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube

Експерти зазначають, що подібні дії не відповідають стандартам банківської безпеки. Працівники фінансових установ не мають права здійснювати несанкціоновані візити без відповідного посвідчення, офіційного запиту або участі правоохоронних органів. Також заборонено вимагати особисті дані третіх осіб без рішення суду.

Фінансові консультанти радять у подібних ситуаціях не надавати інформації, не впускати сторонніх осіб до оселі та звертатися до поліції й банку з офіційною скаргою.

Нагадаємо, просто взяли та закрили: ПриватБанк припиняє обслуговування клієнтів – суд уже втрутився

Раніше ми розповідали, що ПриватБанк може залишити без грошей: несподівані блокування, коли не пройшли "перевірку"

Також, "Ощадбанк" вийшов на новий рівень: видає клієнтам у борг їхні особисті кошти