Українці стикаються з непередбаченими перешкодами під час обміну валюти у державному ПриватБанку. Про це свідчить скарга клієнтки на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка заявила, що скористалася терміналом ПриватБанку, щоб оперативно обміняти валюту, оскільки потребувала оплатити послуги. За її словами, було внесено останні кошти і пристрій зробив "сюрприз" - повідомив про помилку операції.
"Здійснювала обмін валют у терміналі самообслуговування ПриватБанку. Треба було розрахуватися за послуги і віддати кошти, поклала останні кошти. Банкомат видав помилку. І гроші не видав", - поділилася клієнтка.
У службі підтримки банку, як заявила жінка, з її ситуації посміялися і заявив, що повернення грошей займе час і доведеться почекати кілька днів.
Кошти все ж таки повернули й навіть раніше обіцяного, але у клієнтки залишився неприємний осад після події.
"Як так можна? На гарячій лінії дівчина оператор посміялася, сказала що кошти надійдуть приблизно через 3−5 днів. Кошти надішли, але аж через дві доби, дуже неприємно", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, банкомат "з'їв" всю зарплату і не видав готівку: як повернути втрачені гроші - інструкція.
Також наш портал інформував, шахраї списали все – і свої, і кредитні гроші: як ПриватБанк залишає клієнтів у боргах.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, три місяці – безкоштовно: ПриватБанк приваблює нових клієнтів щедрими обіцянками.