Оператор мобільного зв'язку "Київстар" запустив новий тарифний план, вартість якого лише 50 гривень на місяць, але лише на перші півроку. Деталі розкрили на офіційному сайті компанії.

Бюджетна тарифна пропозиція стосується послуги "Домашній Інтернет". Усього за 50 гривень на місяць абоненти зможуть користуватися трафіком на швидкості до 100 Мбіт/с протягом 6 місяців.

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

Також додатково передбачено можливість отримати ознайомчий доступ до гігабітної швидкості – на три місяці.

Проте оцінити несподівано вигідну пропозицію зможуть не всі охочі. Бюджетний тариф доступний лише тим абонентам, які протягом останніх 6 місяців не мали активного особового рахунку "Домашнього інтернету".

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 7-13 квітня для всіх знаків Зодіаку: Тільцям не позіхати, Дівам зібратися, Стрільцям ризикнути Військові квитки старого зразка: що буде, якщо не замінити Водіїв чекають радикальні зміни: суворі перевірки лише початок, всіх "прогонять" через "Оберіг" Вимоги до стажу зменшили вдвічі: хто вийде на пенсію раніше
Показати ще

"Пропозиція діє для нових користувачів Домашнього Інтернету в усіх містах, де є відповідне покриття", - заявили у "Київстар".

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

Ті, хто підпадає під умови, можуть підключити тариф у період з 1 квітня до 1 червня 2025 року. Після перших 6 місяців користування плата за послуги складатиме 100 гривень на місяць.

Варто зазначити, що абоненти "Київстар" нерідко висловлюють невдоволення як через високу вартість послуг, так і перепади їх якості. Про це свідчать відгуки на facebook-сторінці оператора.

"Лише за останній тиждень ваш домашній інтернет уже тричі зникав майже на цілий день. З учорашнього дня з 11 досі не працює! А оператори повторюють: так, знаємо, проблема є, ви час від часу перевіряйте", - бідкається українка.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar
Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Подібні скарги далеко не поодинокі.

"Взагалі так собі сервіс, залишили заявку через відсутність домашнього інтернету, другий день не можемо дочекатися майстра", - пишуть у коментарях.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar
Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" запустив тариф із фіксованою ціною: варіант для обраних, українці скаржаться на жадібність оператора.

Також наш портал інформував, клієнти lifecell обурені новими тарифами: ціни зростають, а послуги зменшуються.

Крім того, ми писали, три способи економії на мобільному зв'язку: про що ви могли не знати.