Якщо в "Резерв+" перестала відображатися інформація про бронювання, то не варто відкладати на потім з'ясування причини. Як діяти у такій ситуації, розповіли фахівці на порталі "Юристи.ua".
За юридичною консультацією звернулася українка, чоловік якої має бронювання від мобілізації, але інформація про це зникла у "Резерв+". Паралельно з тим йому прийшла повістка від ТЦК. Жінка поцікавилась, як діяти.
Адвокат Юрій Айвазян порекомендував військовозобов'язаному насамперед звернутися до роботодавця, оскільки він має право анулювати бронювання.
"До з'ясування причин зникнення бронювання у Резерв+ не раджу чоловіку йти до ТЦК, оскільки станом на зараз він з невідомої причини, поки що, відстрочки не має", - зазначив правозахисник.
"Резерв+", скріншот: Facebook
Юрист Сергій Богун зазначив, що зникнення інформації про бронювання в "Резерві+" не завжди означає, що його анулювали або у військовозобов'язаного якісь проблеми з документами. Це може бути банальний збій. Фахівець порадив повторно авторизуватись у додатку, а якщо статус не змінився, то вже звертатись до роботодавця.