Українці з картками від "Ощадбанку" втрачають доступ до власних коштів. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".

Клієнт "Ощадбанку" заявив, що його картковий рахунок із власними коштами "заморозили" без жодних пояснень. В результаті стало неможливо провести будь-яку операцію, а гроші фактично застрягли на карті.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

"Більше ніж півтора місяця я не можу скористатися своїми власними коштами на карті Ощадбанку. Неможливо зробити жодних операцій — ні зняти гроші, ні переказати їх з картки на картку", - поскаржився клієнт.

За словами клієнта, на картковий рахунок продовжує надходити заробітна плата, проте користуватися грошима банк не дає. Це при тому, що у фінустанову подавали звернення з приводу цієї ситуації, проте українець так і не отримав жодних роз'яснень та термінів розв'язання проблеми.

Популярні новини зараз
Індексація пенсії у 2025 році: як дізнатися розмір своїх виплат Ухилянти та водії – не чекали: ТЦК видаватиме повістки у цих місцях Березнева індексація 2025: українцям показали просту інструкцію щодо підрахунку "надбавки" Можна телефонувати безкоштовно, навіть якщо на рахунку 0 грн: мобільний оператор оголосив про нову послугу
Показати ще

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

"На карту надходить зарплата, і там вже більше 10 тисяч гривень, які я не можу використати! За цей час вже змінювали карту, писали заяву, але нічого не змінилося — гроші просто заблоковані, і банк навіть не дає нормального пояснення чи рішення!", - обурився українець.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, послугами не користуєшся, але платити маєш: "Ощадбанк" влаштував "тарифний грабіж".

Також наш портал інформував, "Ощадбанк" встановив ліміти на безкоштовне зняття готівки: клієнти скаржаться на солідну комісію.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" почне брати з українців по 80 грн: коли популярна послуга стане платною.