Внутрішньо переміщені українці отримали можливість оформити нову субсидію – на оплату оренди житла. Проєкт експериментальний й навколо нього ще багато питань. У Пенсійному фонді пояснили деякі важливі нюанси.

Наймачі житла зі статусом ВПО та наймодавці можуть подати документи на субсидію кількома способами: через сервісний центр ПФУ чи Центр надання адміністративних послуг.

ПФУ. Фото: скрін youtube
ПФУ. Фото: скрін youtube

Фахівці Пенсійного фонду просять звернути увагу, що оформлення субсидії на оренду житла можливе лише за наявності підписаного договору найму.

"Для призначення субсидії наймач разом з власником житла мають подати до Пенсійного фонду України заяву та підписаний договір найму", - йдеться у повідомленні.

Популярні новини зараз
Доплати та підвищення у 2025 році: на що можуть розраховувати пенсіонери крім індексації Гороскоп на вівторок, 25 лютого: найкращий день для нових проектів та нові виклики Мобілізація після 50 років: ким обов'язково зацікавиться ТЦК Один із головних "пожирачів" електроенергії: як користуватися бойлером, щоб не переплачувати
Показати ще

Звернення до ПФУ. Фото скрін youtube
Звернення до ПФУ. Фото скрін youtube

Наймач та наймодавець можуть укласти договір найму та подати заяву на субсидію дистанційно – за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду.

Субсидія може покривати до 70% вартості оренди житла. Розмір допомоги залежить від сукупного доходу сім'ї ВПО: чим він менший, тим вища компенсація за найм житла.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, субсидію можуть анулювати: хто ризикує втратити допомогу у березні.

Також наш портал інформував, субсидію зменшать на 20%: у кого і чому можуть забрати частину допомоги.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, як не втратити житлову субсидію після отримання спадщини: важливі умови та поради.