Комунальні підприємства можуть ігнорувати передані показники лічильника та розраховувати платіжки за іншим, менш вигідним для споживача принципом. За певних обставин це цілком законно, повідомляє АТ "Облтеплокомуненерго".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗмінити принцип розрахунку платіжок за надані послуги можуть у разі, якщо споживач не забезпечив своєчасну повірку лічильника. Це стосується лише тих випадків, коли процедура згідно із законом здійснюється саме споживачем, а не виконавцем послуг.
"У разі завершення міжповірочного інтервалу приладу, підприємство не може брати за основу для розрахунків його показання. В цьому разі, нарахування здійснюватимуться за методом, який застосовується для квартир без індивідуальних засобів обліку", - йдеться у повідомленні.
Наприклад, лічильники газу та електроенергії обслуговуються постачальником, а за повірку приладів обліку гарячої води та тепла платить споживач, якщо процедура не передбачена у тарифі.
Комунальники нагадують, що згідно із законодавством, повірка лічильників проводиться кожні 4 роки. Зазвичай постачальники послуг інформують споживачів про необхідність проведення процедури, вказуючи інформацію у квитанціях чи іншим способом.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, якщо не передали вчасно: як відкоригувати показники лічильника і не переплачувати.
Також наш портал інформував, ігнорувати небезпечно для гаманця: три ознаки, що електролічильник потребує заміни.
Крім того, ми писали, які проблеми з електролічильником можуть оштрафувати: попередження від обленерго.