Українці скаржаться, що ПриватБанк спонтанно встановлює обмеження на їхні картки. Про це свідчать відгуки на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, один із клієнтів "Привату" заявив, що йому урізали кредитний ліміт на картці під нуль і це при тому, що у нього відкрито депозитний рахунок на значну суму.
"ПриватБанк знову розчарував. Незважаючи на депозит 92 500 грн та активне користування картками, вони знизили кредитний ліміт до 0 грн. Якщо шукаєте надійний банк з адекватною кредитною системою - вкрай не раджу цей", - скаржиться клієнт.
Подібні випадки непоодинокі. Іншому клієнту також обнулили кредитний ліміт без будь-яких вагомих причин. За словами українця, у банку йому заявили, що обмеження встановлює система та запропонували почекати.
"Без пояснення було заблоковано ліміт по карті Універсальна. При зверненні як до відділення банку, так і на лінію 3700 співробітники банку не можуть дати чіткої відповіді, з яких причин було проведено блокування, що потрібно зробити для розблокування і в який термін буде здійснено розблокування", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, хочеш повернути гроші – плати: ПриватБанк приголомшив українця, який втратив 5000 грн через збій.
Також наш портал інформував, перекинув гроші на карту – став злочинцем: ПриватБанк блокує рахунки українців "за відмивання коштів та тероризм".
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, чи варто довіряти програмі кешбеку: "ПриватБанк відреагував на скандал з конфіденційністю клієнтських даних".