Користувачі часто скаржаться на приховані підключення послуг від "Київстар", і одна з них дівчина з нікнеймом @NeveselaBulba розповіла свою історію.

У пості на Х вона висловила невдоволення тим, що "Київстар" без її дозволу підключив до домашнього інтернету послугу, за яку надалі вимагали оплати. Причому дівчина взагалі не використовує домашній інтернет, і, за її словами, цей сервіс "працює, коли йому заманеться".

"А можна ви мені підключатимете щось тільки після моєї згоди? Що це за приколи? Ми вам щось підключимо, потім дізнаєтеся як відключити, але якщо забудете – платите 70 грн і пофіг що ви домашнім інтернетом взагалі не користуєтеся", – пише вона.

Повідомлення від "Київстар" / фото: Х
Повідомлення від "Київстар" / фото: Х

Коли дівчина намагалася зв'язатися з операторами, вони запропонували "найкращий варіант" – проаналізувати причини її невдоволення. Але попри всі зусилля вирішити проблему виявилося не так просто.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 16 січня: зірковий прогноз на четвер – як впоратися з "мотлохом" у голові ТЦК полює на безробітних? Воєнкоми пояснили нюанси мобілізації Пенсії для 80% пенсіонерів мають зрости, але не відразу: що зміниться із запровадженням бальної системи Пенсіонерам підвищать пенсії навесні: у кого поважчають гаманці
Показати ще

Листування з "Київстар" / фото: Х
Листування з "Київстар" / фото: Х

У коментарях під її постом інші користувачі висловили підтримку та поділилися схожими історіями, нарікаючи на приховані підключення та проблеми з відключенням послуг. Одні навіть пожартували, що треба писати законопроект, який регулював би такі "фінти" з боку компаній:

  • "Може, напишете якийсь законопроєкт, щоб за такі фінти директору пальці ламали?"
  • "Ну, це був би надто ідеальний світ. Як повідомив мені Київстар, навіть якщо в мене контракт, вони можуть підключати мені все, що завгодно, якщо поінформували про це".
  • "Розраховано на тих, хто вчасно не відключить і буде просто тупо платити + най*бка пенсіонерів, які не шарять то відключити. Соціально відповідальний бізнес."

Відповідь від офіційного акаунту Київстару не змусила на себе довго чекати. У ньому оператор вибачився за "перестарання" та пообіцяв покращити процес відключення та підключення послуг.

Послуга "Гігабіт" надається як ознайомчий безкоштовний доступ, а після закінчення безкоштовного періоду можна попросити деактивацію через Direct.

Відповідь "Київстару" / фото: скриншот Х
Відповідь "Київстару" / фото: скриншот Х

Нагадаємо, мобільні оператори раптово підвищують ціни: подорожчання на 40-60 грн.

Раніше ми писали про те, що Vodafone позбавив абонентів вигідних тарифів: послуг стане менше, але платитимемо набагато дорожче

Крім того, Знай.ua повідомляв, Lifecell запустив новий тариф: скільки коштує і як отримати