ПриватБанк розпочав надсилати своїм клієнтам запити про надання згоди на використання цифрового власноручного підпису (ЦВП) та оновлення анкетних даних у рамках процедур належної перевірки клієнтів.
Це повідомлення клієнти отримують через мобільний додаток банку, де їм пропонують погодитися на використання ЦВП або актуалізувати свою анкету в банківському відділенні, повідомляє "Мінфін".

ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube

Цифровий підпис використовуватиметься як зразок підпису, що дозволить банку порівнювати підписані клієнтом документи та перевіряти, чи підпис належить саме цьому клієнту. Це допоможе зменшити ризик шахрайських дій, забезпечивши додатковий рівень захисту.

Якщо клієнт згоден з цією пропозицією, він може натискати кнопку "Погоджуюсь" у додатку. Якщо ж він не хоче надати згоду на цифровий підпис, йому пропонується звернутися до банку для актуалізації даних безпосередньо в відділенні.

Після надання згоди на ЦВП, клієнти можуть також отримувати запити на оновлення анкетних даних, які можуть містити важливі відомості, зокрема, щодо банківської таємниці.

ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube

Популярні новини зараз
Гороскоп на 12 січня: як зробити неділю ідеальною Українцям "обнулять" пенсійні картки: чиї гроші повернуться до ПФУ У школярів з'являться нові обов'язки: тепер мають не лише навчатися ТЦК має більше підстав для розшуку, ніж ви думали: порушення, які привернуть увагу
Показати ще

Запити на актуалізацію інформації є частиною процесу, що передбачений чинним законодавством. ПриватБанк зобов'язаний проводити перевірку клієнтів відповідно до вимог, які регулюють роботу банківських установ, а також у зв'язку з міжнародною співпрацею.

Також наш портал інформував, ПриватБанк блокує картки навіть за малі суми операцій: чому це відбувається

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що протермінована картка ПриватБанка: що робити, щоб не залишитися без грошей

Вам буде цікаво дізнатися термінали "Привату" помиляються на користь банку: як клієнти втрачають гроші