Клієнт "ПриватБанку" поскаржився на раптове зняття великої комісії під час оплати товару в інтернеті з використанням кредитних коштів.

За його словами, банк не попередив про додаткову комісію, яка склала майже 900 гривень. Ситуація трапилася під час покупки на маркетплейсі prom.ua.

Зазвичай банк показує розмір комісії перед проведенням платежу, але в цьому випадку клієнт не отримав жодного попередження. У відповідь на скаргу на порталі "Мінфін" було пояснено, що до 4% від суми може зніматися як комісія при використанні кредитних коштів.

Популярні новини зараз
ПФУ нарахує допомогу у розмірі двох або трьох пенсій: хто може отримати гроші Тисяча Зеленського може вилитися у великі проблеми: що не врахували отримувачі "Заморозки" більше не буде: озвучено дату, коли світло подорожчає з 4 грн до 6 за 1 кВт-год Нові правила розшуку ухилянтів: кого знайдуть за лічені дні
Показати ще

Це пов’язано з тим, що покупка на маркетплейсі вважається грошовим переказом, а не стандартною операцією покупки. Деякі користувачі зазначили, що подібні платформи варто було б додати до "чорного списку", щоб уникнути таких випадків.

Також була надана порада уникати оплат кредитними коштами онлайн, адже це часто приносить вигоду банку, а клієнт залишається у збитку.

Люди біля відділу ПриватБанк
Люди біля відділу ПриватБанк

На сайті банку вказано, що під час оплати кредитними коштами може додатково зніматися комісія. Однак клієнт вважає, що банк мав заздалегідь повідомити його про розмір цієї комісії.

Також наш портал інформував, в Україні презентували першу інклюзивну банківську картку: хто може скористатися

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що термінали "Привату" помиляються на користь банку: як клієнти втрачають гроші

Вам буде цікаво дізнатися ПриватБанк блокує картки навіть за малі суми операцій: чому це відбувається