Клієнти Ощадбанку скаржаться на труднощі при проведенні оплати за житлово-комунальні послуги. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка поділилася, що намагалася здійснити оплату за житлово-комунальні послуги у вебверсії "Ощад24". В результаті кошти з рахунку списалися успішно, але сама операція не пройшла - система показала "помилку" і не сформувалась квитанція.
За словами клієнтки, таким чином вона втратила майже 500 гривень.
"Оплата у вебверсії Ощада: при оплаті комунальних послуг гроші з рахунку списані, але в статусі платежу пишеться "помилка", а не як зазвичай "обробка/виконано". Тобто платіж не пройшов, а 474,90 грн випарувалися", – поскаржилася клієнтка.
Жінка зазначила, що зверталася до "Ощадбанку", але у службі підтримки заявили, що все гаразд і помилка не привід хвилюватися. Втім, клієнтка не змирилася із ситуацією і вимагала вирішити проблему.
"Прохання до представника Ощада або надати мені квитанцію платежу, або повернути гроші на рахунок", - написала українка.
Офіційно відповіді на скаргу фахівці "Ощади" не надали.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" заманює пенсіонерів у боргову яму: що роблять співробітники відділень.
Також наш портал інформував, хочеш сплатити комуналку – купи страховку: "Ощад" висуває грабіжницькі ультиматуми.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "Ощадбанку" зіткнулися з проблемами із зарахуванням коштів: затягують на місяці.