Клієнти Ощадбанку скаржаться на труднощі при проведенні оплати за житлово-комунальні послуги. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка поділилася, що намагалася здійснити оплату за житлово-комунальні послуги у вебверсії "Ощад24". В результаті кошти з рахунку списалися успішно, але сама операція не пройшла - система показала "помилку" і не сформувалась квитанція.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

За словами клієнтки, таким чином вона втратила майже 500 гривень.

"Оплата у вебверсії Ощада: при оплаті комунальних послуг гроші з рахунку списані, але в статусі платежу пишеться "помилка", а не як зазвичай "обробка/виконано". Тобто платіж не пройшов, а 474,90 грн випарувалися", – поскаржилася клієнтка.

Популярні новини зараз
Стосується всіх власників платіжних карток: "Ощадбанк" прийняв важливе рішення До ТЦК додадуть ще одну службу для вилову ухилянтів: про що мають знати українці Пенсіонерам доплатять до пенсії 20%: які умови потрібно виконати у 2025 році Пенсіонерам, багатодітним та ВПО виплатять майже по 11 000 грн: як отримати гроші
Показати ще

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Жінка зазначила, що зверталася до "Ощадбанку", але у службі підтримки заявили, що все гаразд і помилка не привід хвилюватися. Втім, клієнтка не змирилася із ситуацією і вимагала вирішити проблему.

"Прохання до представника Ощада або надати мені квитанцію платежу, або повернути гроші на рахунок", - написала українка.

Офіційно відповіді на скаргу фахівці "Ощади" не надали.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" заманює пенсіонерів у боргову яму: що роблять співробітники відділень.

Також наш портал інформував, хочеш сплатити комуналку – купи страховку: "Ощад" висуває грабіжницькі ультиматуми.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "Ощадбанку" зіткнулися з проблемами із зарахуванням коштів: затягують на місяці.