Комунальні підприємства іноді допускають порушення при формуванні тарифів на послуги. Проте споживачі можуть уникнути переплати та ініціювати перерахунок. Про це свідчить інформація на сайті Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненській області.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяФахівці Держпродспоживслужби отримали колективні скарги від споживачів на порушення підприємством умов договору щодо надання послуг з утримання багатоквартирного будинку.
Зазначається, що підприємство, без узгодження зі споживачами, змінило розмір щомісячної оплати за послугу. Під час позапланової перевірки працівники Держпродспоживслужби підтвердили порушення умов договору.
Постачальника послуг зобов'язали перерахувати розмір щомісячної оплати за послугу з управління багатоквартирним будинком відповідно до узгодженого зі споживачами розміру.
"Управлінська компанія виконала вимоги припису та провела перерахунок розміру щомісячної оплати за послугу з управління багатоквартирним будинком у відповідності до погодженого із споживачами розміру щомісячної оплати за послугу з управління багатоквартирним будинком. Сумарний розмір перерахунку становить 13961.84 грн", - йдеться у повідомленні.
Тож якщо споживач фіксує порушення з боку комунальників, то він має право подати скаргу до Держпродспоживслужби, яка проведе перевірку підприємства.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, водопостачання та водовідведення за завищеними цінами: як комунальники наживаються на українцях.
Також наш портал інформував, зимові тарифи на комуналку: чи варто хвилюватися про подорожчання послуг.
Крім того, ми писали, щоб не шарахатися від платіжки: "Київводоканал" нагадав про важливу процедуру.