"Ощадбанк" заманює пенсіонерів до боргової ями, нав'язуючи кредитні картки, відмовитися від яких майже неможливо. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".

У відділенні "Ощада" під час відкриття рахунку пенсіонерці додатково оформили кредитну картку, якої вона не потребувала. Наголошується, що співробітники банку відкрито нав'язали їй кредитку, тож жінка вирішила закрити її в іншому відділенні.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

"Відкривали рахунок та примусово дали кредитку пенсіонерці, якій зовсім вона не потрібна. А щоб її закрити, просто жах, що тільки не брехали, щоб нею користувалися. В результаті пішли закрити до іншого відділення, не там де відкривали", - написала українка.

Однак закрити кредитку виявилося не так просто, як могло здатися. В іншому відділенні заявили, що зробити це можна лише там, де картка оформлялася.

Популярні новини зараз
Від 8 до 13 тисяч гривень: частина пенсіонерів отримає солідні виплати Підстаркуватим призовникам варто готуватись: хто отримає повістку від ТЦК після 50 років Українцям перерахують платіжки за опалення: хто заплатить менше Після рекордного подорожчання Київстар заманює новими тарифами: що змінилось
Показати ще

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Проте знайти "компроміс" вдалося, коли клієнтка вирішила фіксувати скаргу на працівників "Ощаду".

"Коли я дістала телефон, щоб телефонувати на інфо лінію для залишення скарги, тоді рахунок закрили. Нікому не раджу відкривати рахунки в цьому банку, це дно. Комісії страшні", - обурилася клієнтка.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "Ощадбанку" скаржаться на блокування карток: що насправді відбувається.

Також наш портал інформував, хочеш сплатити комуналку – купи страховку: "Ощад" висуває грабіжницькі ультиматуми.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "Ощадбанку" зіткнулися з проблемами із зарахуванням коштів: затягують на місяці.