"Ощадбанк" заманює пенсіонерів до боргової ями, нав'язуючи кредитні картки, відмовитися від яких майже неможливо. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ відділенні "Ощада" під час відкриття рахунку пенсіонерці додатково оформили кредитну картку, якої вона не потребувала. Наголошується, що співробітники банку відкрито нав'язали їй кредитку, тож жінка вирішила закрити її в іншому відділенні.
"Відкривали рахунок та примусово дали кредитку пенсіонерці, якій зовсім вона не потрібна. А щоб її закрити, просто жах, що тільки не брехали, щоб нею користувалися. В результаті пішли закрити до іншого відділення, не там де відкривали", - написала українка.
Однак закрити кредитку виявилося не так просто, як могло здатися. В іншому відділенні заявили, що зробити це можна лише там, де картка оформлялася.
Проте знайти "компроміс" вдалося, коли клієнтка вирішила фіксувати скаргу на працівників "Ощаду".
"Коли я дістала телефон, щоб телефонувати на інфо лінію для залишення скарги, тоді рахунок закрили. Нікому не раджу відкривати рахунки в цьому банку, це дно. Комісії страшні", - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "Ощадбанку" скаржаться на блокування карток: що насправді відбувається.
Також наш портал інформував, хочеш сплатити комуналку – купи страховку: "Ощад" висуває грабіжницькі ультиматуми.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "Ощадбанку" зіткнулися з проблемами із зарахуванням коштів: затягують на місяці.