ПриватБанк пояснив, чому іноді після підтвердження платежу через СМС система все одно вимагає введення додаткового ПІН-коду. Це робиться для того, щоб забезпечити більшу безпеку фінансових операцій та захистити кошти клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо система виявляє підозрілу активність або платіж проходить через ризиковий сайт, платіж зупиняється, поки клієнт не підтвердить, що це була його власна ініціатива. Про це повідомляється на порталі Мінфін.
Одна з клієнток ПриватБанку описала ситуацію, коли, після підтвердження платежу через СМС, система все одно вимагала введення ПІН-коду, якого вона не використовувала. Після цього доступ до її банківської аплікації було заблоковано, і клієнтка не змогла зв'язатися з банком для вирішення проблеми.
ПриватБанк сказав, що в таких ситуаціях клієнти можуть самостійно розблокувати транзакції. Для цього потрібно заповнити спеціальну форму на офіційному сайті банку, вказавши номер телефону для розблокування. Після того як заявка буде оброблена, платіж можна буде повторно виконати.
Також банк надає можливість отримати новий ПІН-код. Для цього потрібно надіслати СМС з текстом PIN+1234 на номер +380920003700. У відповідь клієнт отримає новий ПІН-код, який дозволить завершити операцію.
Нагадаємо, з карток ПриватБанку зникають гроші: українці скаржаться на блокування
Раніше ми писали про те, що ПриватБанк дав інструкцію, як перевипустити картку та не втратити доступ до грошей
Крім того, Знай.ua повідомляв, мінекономіки обмежило доступ банків до особистих даних українців