Клієнти запідозрили Приват у "махінаціях" з комунальними платіжками та звинуватили у порушенні умов, встановлених самим банком. Про це йдеться у відгуку на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець заявив, що спробував скористатися пропозицією банку та взяти участь в акції, в рамках якої за оплату комуналки кредитними коштами нараховується кешбек.
Однак після проведення кількох платежів виявилось, що ПриватБанк не виконує встановлених умов.
"ПриватБанк нещодавно запустив свій кешбек під назвою "Привіт", де є кешбек на комуналку за рахунок кредитних коштів. Як би ви не намагалися виконати умови, банк знімає комісію за використання кредитних коштів замість кешбеку", – поскаржився клієнт.
За словами клієнта, два комунальні платежі коштували йому 150 гривень, які були зняті у вигляді комісії за кредитний ліміт. При цьому обіцяного кешбеку він так і не побачив.
"Якщо тільки на мені банк за 2 платежі нажився на 150₴, я лише з жахом уявляю, які реальні масштаби цього лохотрону", - додав українець.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пообіцяли, що проблему клієнта візьмуть у роботу та намагатимуться вирішити її у найкоротші терміни.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, кредитки стають марним пластиком: "ПриватБанк позбавляє клієнтів важливої послуги".
Також наш портал інформував, ПриватБанк скасував тарифи на основні послуги: кому дозволили не платити комісії.
Крім того, ми писали, збої у терміналах та банкоматах ПриватБанку: українці втрачають величезні суми.