Побутовим споживачам нагадали про нюанс щодо передачі показників лічильників та оплати наданих послуг. Що потрібно запам'ятати кожному, щоб уникнути можливих непорозумінь, розповіли у пресслужбі "Київтеплоенерго".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ комунальному підприємстві нагадали, що платити за гаряче водопостачання та відведення гарячих стоків слід у дві різні організації, як і передавати показники лічильників.
"Гарячу воду до будинку постачає Київтеплоенерго, а відведення стічних гарячих стоків забезпечує Київводоканал. Тому сплачувати за послуги та передавати показання необхідно у дві різні організації", - йдеться у повідомленні.
Якщо переплутати, то відповідно гроші можуть не зараховуватись на особовий рахунок споживача, а показники не дійдуть до правильного одержувача, як результат – плутанина у платіжках та можлива переплата за послуги.
Куди передавати показники
За постачання гарячої води:
- особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
- особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
- мобільний додаток "Комуналка".
За гаряче водовідведення:
- на сайті Київводоканалу;
- особистий кабінет Київводоканалу;
- особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
- мобільний додаток "Київводоканал цифровий";
- номер контакт-центру: (044) 202-02-02 або (044) 247-40-40.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, водоканальники готують нові тарифи: скільки доведеться платити з наступного року.
Також наш портал інформував, перевірки газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який потрібно підписати.
Крім того, ми писали, низькі тарифи залишають комунальників без коштів: кубометр води буде за новими цінами.