Клієнти "ПриватБанку" відкривають банківські рахунки для різних цілей.

Хтось користується для отримання виплат чи зарплати, а деякі українці використовують кредитні кошти. У будь-якому випадку, з клієнтами можуть бути неприємності.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Клієнт ПриватБанку залишив відгук про роботу популярного банку. За словами чоловіка, він має кругленьку суму боргу, тому іноді він фіксує розмір використаних кредитних коштів. Нещодавно він виявив, що його заборгованість збільшилася, хоч сам чоловік не розуміє як. На 9 жовтня заборгованість становила 56 332 гривні, а за деякий час сума збільшилася на майже півтори тисячі гривень. Щодо цієї нестиковки чоловік і написав на сайт Мінфіну, щоб отримати відповідь.

Відповідь банку

Представники установи швидко відреагували на скаргу та розповіли, що заборгованість могла збільшитися й іншим чином. Все тому, що сума на карті відображається з урахуванням усіх заблокованих коштів. Тобто якщо були якісь розрахунки під час яких виникла помилка, то ця сума також відображатиметься у балансі.

Популярні новини зараз
Важливі зміни в "Резерв+" з 22 січня: кому повертають відстрочку від мобілізації Не врятує і субсидія: українцям доведеться платити за опалення у 2,5 раза більше Пенсіонерам кинуть подачку, якої не вистачить і на один похід у магазин: кому і скільки виплатять Розмір пенсії збільшиться на 50%: кому ПФУ перерахує виплати
Показати ще

Але якщо клієнт не здійснював таких операцій, його необхідно звернутися до підтримки банку. У банку запевнили, що допоможуть чоловікові в усьому розібратись.

Відгук про ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Відгук про ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Нагадаємо, що змусять відповідати за кожну гривню: українців жорстко штрафують за гроші на картках.

Раніше ми повідомляли, що Monobank відключає кешбек для власників Mastercard: картки будуть деактивовані.

Також стало відомо, що термінал ПриватБанку "обікрав" клієнта на 10 000 грн: може статися з кожним.