Освітня омбудсменка Надія Лещик закликала вчителів в Україні не боятися діяти у правовому полі, коли учні порушують правила, і у разі необхідності викликати поліцію. Її заява була зроблена у відповідь на допис директора гімназії в Камʼянському Андрія Олійника, який розповів, що учні часто дозволяють собі порушення, такі як вмикання російської музики, розмальовування стін, псування шкільного майна, а також куріння вейпів, знімаючи це на відео для соціальних мереж, зокрема для TikTok.

Школа. Фото: скрін youtube
Школа. Фото: скрін youtube

Олійник сказав, що педагоги зазвичай не викликають поліцію в таких ситуаціях, оскільки не хочуть завдавати проблем батькам учнів, на яких може бути складено адміністративний протокол. Про це стало відомо з Facebook.

Проте, Надія Лещик вважає, що така жалість до порушників не приносить позитивних результатів і лише сприяє розвитку безкарності серед учнів. Вона підкреслила, що якщо учні будуть знати, що за їхні порушення є реальні наслідки, і що за кожне порушення може бути складено адміністративний протокол, то ймовірність повторення таких випадків значно знизиться.

Школа. Фото: скрін youtube
Школа. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися 1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Показати ще

Лещик також додала, що відсутність реагування на порушення дає учням відчуття вседозволеності, яке поширюється і на інших школярів. Вона закликала вчителів не боятися викликати поліцію і діяти відповідно до закону, адже це допоможе запобігти подальшій ескалації порушень і дасть зрозуміти учням, що їхні дії не залишаться безкарними.

Нагадаємо, школярам готують суворі зміни: торкнеться й батьків

Раніше ми писали про те, що реформа профільної освіти: що чекає на учнів та вчителів у 2027 році

Крім того, Знай.ua повідомляв, застосування ШІ у школах: думки учнів та педагогів розділилися