Від українців неодноразово надходили скарги про те, що мобільні оператори несправедливо спустошують їхні гаманці. На цей раз у розлученні на гроші звинуватили Vodafone.

За словами незадоволеної українки, яка написала відгук під постом оператора у Facebook , їй додатково знімали по 30 гривень за послугу, яка за фактом має бути безкоштовною. Це сталося після того, як жінка перейшла на новий тариф.

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

"Як Vodafone Ukraine розводить по-тихому клієнтів на гроші. Минулого року у мене була підключена послуга online pass, у лютому цього року я перейшла на новий пакет, у межах якого ця послуга безкоштовна, а щомісяця до сьогодні з мого рахунку знімалося додатково 30 грн за вже безкоштовну послугу Вчора нарешті оператор відключив, але повернув лише останні 30 грн. Нормально така бага на боці Vodafone Ukraine, у якої інформація щодо клієнта має оновлюватися автоматично після міграції пакету та автоматично змінювати параметри" , - розповіла українка.

Відгук про роботу Водафону, скріншот
Відгук про роботу Водафону, скріншот

Популярні новини зараз
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Показати ще

У відповідь мобільний оператор заявив, що коли абоненти змінюють тариф, послуги не відключаються та продовжують діяти. А саме та послуга, про яку каже жінка, вже в комплекті деяких тарифів, а не надається окремо.

"Але ви повинні попереджати про це клієнта. Клієнт не може знати наступні деталі. При переході має виводитися хоча б повідомлення, які послуги дублюються. Це – бага ваших розробників, а не клієнтська помилка", - підсумувала. вона.

Відгук про роботу Водафону, скріншот
Відгук про роботу Водафону, скріншот