Комунальні підприємства закликають споживачів своєчасно та повністю оплачувати рахунки, але при цьому бувають інциденти, коли самі не повністю виконують свої обов'язки перед отримувачем послуг.

Що робити та куди скаржитися, якщо надходять завищені платіжки або послуги надаються не повною мірою, йдеться в сюжеті телеканалу СК1.

Рахунок за комуналку. Фото: скрін youtube
Рахунок за комуналку. Фото: скрін youtube

У березні 2024 року Держпродспоживслужбу уповноважено здійснювати заходи контролю за якістю комунальних послуг, якщо є скарги громадян.

Щоб фахівці Держпродспоживслужби здійснили перевірку комунального підприємства споживачам, необхідно подати до установи письмове звернення, в якому слід вказати суть проблеми, хто надає послуги та додати платіжки.

Популярні новини зараз
Що буде, якщо добровільно не сплатити штраф від ТЦК: блокування картки – лише перший етап Українців позбавлятимуть водійських прав: хто в зоні ризику З 1 грудня платитимуть за пільговим тарифом: у кого зменшаться рахунки за світло Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Платіжки за комуналку. Фото: скрін youtube
Платіжки за комуналку. Фото: скрін youtube

Відповідно до закону про ціноутворення, різниця тарифів має бути економічно обґрунтована, а підприємство зобов'язане надати всі документи, що підтверджують. Якщо, наприклад, буде встановлено, що підприємство завищило тарифи на послуги, буде проведено перерахунок.

У Держпродспоживслужбі зазначають, що скарг громадян поменшало, але окремі інциденти трапляються.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тарифний "армагедон" відстрочать? Нацбанк змінив прогноз щодо подорожчання комуналки.

Також наш портал інформував, платіжки за листопад не потішать: за які комунальні послуги доведеться заплатити більше.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, як вартість пачки цигарок: комунальники аргументували чергове підвищення тарифів.