"ПриватБанк" має мільйони задоволених клієнтів по всій території України. Люди платять через банківські картки комунальні послуги, розраховуються у супермаркетах, знімають та поповнюють банківські рахунки через термінали.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАле не завжди так гладко, як хотілося б. Бувають випадки, коли гроші на рахунок не зараховуються, а працівники банку розводять руками та "годують обіцянками".
На сайті Мінфіну з'явився негативний відгук клієнта ПриватБанку. Чоловік стверджує, що понад півроку тому поповнював свій валютний рахунок через термінал банку. Але одну з купюр не було зараховано. Клієнт одразу зателефонував на гарячу лінію банку, де йому сказали почекати. Зрештою, через кілька днів йому повідомили, що такої купюри не вносили, але чоловік обурився такою відповіддю.
До моменту, коли купюру не знайшли, інкасації не було, тому працівники банку не могли знати напевно про наявність коштів. Купюру все ж таки виявили, але проводили кілька експертиз про рівень її пошкодженості. Експертизу проводили кілька разів, але її власнику не повертали. На дзвінки чоловіки працівники установи відповідають, але щоразу просять почекати. Пройшло вже 11 місяців, а у клієнта лише купа скарг та звернень, але немає своїх грошей.
Представники самого банку відповіли, що зараз запит розглядається та про результати чоловіка повідомлять.
Нагадаємо, що клієнти Приватбанку скаржаться на списання: зникають тисячі гривень.
Раніше ми повідомляли, що не лише від держави: українці можуть одержати 1000 гривень від ПриватБанку.