В Україні планують запровадити нову систему оцінювання мовленнєвих навичок у школах. Це передбачає законопроєкт, опублікований на сайті парламенту.

Основна мета – навчити школярів вільно використовувати українську мову на практиці, виражати думки, прохання та бажання.

У пояснювальній записці до законопроєкту №12086 зазначено, що після ухвалення закону уряд має розробити та затвердити відповідні нормативні акти, зокрема систему оцінювання мовленнєвих навичок. Проєкт також передбачає заборону на використання російської мови для всіх учасників навчального процесу поза межами уроків.

Школяр, скріншот: Youtube
Школяр, скріншот: Youtube

Автори ініціативи пояснюють, що вільне використання російської мови поза навчанням шкодить розвитку українських мовленнєвих навичок і загалом негативно впливає на формування української ідентичності. Вони наголошують, що мовне середовище є важливим для розвитку національної безпеки й державності.

Популярні новини зараз
Гроші більше не сховаєш: влада отримала дані про рахунки українців Абоненти Vodafone залишаться без зв'язку: кому потрібно терміново замінити SIM-картку Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК Шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження
Показати ще

Українці, фото із соцмереж
Українці, фото із соцмереж

Депутати підкреслили, що подібні системи оцінювання мовленнєвих навичок успішно працюють у країнах, таких як США, Велика Британія, Бельгія, Німеччина, Швейцарія, Данія, Естонія та Австрія. Досвід цих країн підтверджує, що подібні системи важливі для освіти, особливо для дітей на перехідному етапі – від дитячих садків до початкової школи. У країнах з подібними проблемами з освоєнням державної мови школи мають виконувати ключову роль у впровадженні цих систем, і саме на освітні заклади покладається завдання формувати мовленнєві компетенції дітей.

Раніше ми повідомляли, школярів переведуть на новий формат навчання.

Новий формат уроків Захисту України- детальніше на Знай.ua.

Нагадаємо, що чекає на українських школярів після війни?