Компанія "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" нагадала споживачам про процедуру виправлення помилок, які можуть виникати під час оплати за газ. У повсякденному житті, навіть найуважніші клієнти можуть випадково ввести неправильну суму або переплутати реквізити, що призводить до потреби в поверненні коштів.

Для того щоб повернути неправильно сплачені кошти, споживачам необхідно підготувати і надати наступні документи, пише 112 ua.

Нафтогаз, скріншот з відео
Нафтогаз, скріншот з відео

Заява про повернення коштів

У цій заяві слід описати ситуацію, зазначити дату та особистий підпис. Важливо детально пояснити, чому виникла потреба у поверненні коштів.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 13 грудня: як провести останню "нещасливу" п'ятницю року Мобілізують через помилку: що треба знати перед візитом до ТЦК Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК Українці отримують штрафи за паспорти: кому загрожують несподівані витрати
Показати ще

Документ про здійснення оплати

Це може бути квитанція, чек або банківська виписка, яка підтверджує, що платіж дійсно було проведено. Цей документ має бути завірений компанією, яка здійснювала платіж.

Копії ідентифікаційного коду та документа, що підтверджує особу

український паспорт, ілюстративне фото flickr.com
український паспорт, ілюстративне фото flickr.com

Ці документи підтверджують вашу особу і є необхідними для завершення процедури повернення.

Довідка з реквізитами банку

Якщо ви хочете повернути кошти на свою банківську картку, потрібно надати реквізити банку. Якщо плануєте перенести кошти з одного рахунку на інший, також потрібно вказати номери особових рахунків.

Контактна інформація

Не забудьте зазначити свій номер телефону або електронну пошту, щоб компанія могла зв'язатися з вами для уточнень або для завершення процедури повернення.

Оформлення документів, фото: ПФУ
Оформлення документів, фото: ПФУ

Зібрані документи потрібно відправити на поштову адресу: м. Кропивницький, індекс 25001, вул. Соборна, 1А, отримувач ТОВ "ГК "Нафтогаз України". Також документи можна надіслати електронною поштою на адресу client@gas.ua.

Компанія "Нафтогаз України" запевняє, що всі звернення будуть прийняті та опрацьовані, а кошти повернуті. Споживачам не слід хвилюватися, оскільки компанія готова допомогти в усіх питаннях, що виникають під час процесу повернення.

Нагадаємо, борги держави перед тепловиками досягли 126 млн. гривень – розплачуються споживачі

Раніше ми писали про те, що нововведення від Нафтогазу: кого чекають зміни в платіжках

Крім того, Знай.ua повідомляв, газовий лічильник може перетворитися на тягар: головні помилки