Клієнт Ощадбанку звернувся зі скаргою про те, що з його картки щомісяця списують по 100 грн. Обурений чоловік вирішив висловити своє невдоволення на сторінці банку в соціальній мережі Facebook, де закликав роз'яснити ситуацію.
Він вважає цю комісію "рабською", оскільки в інших банках немає подібних зборів. Чоловік запитав, чому банк має право змушувати його користуватися рахунком і чому він повинен платити за неактивність, повідомляють Факти.

Ощадбанк, фото: Facebook
Ощадбанк, фото: Facebook

Він також висловив думку, що якщо б не потреба у "Карті киянина", то давно б уже залишив Ощадбанк, оскільки вважає, що банк монополізує ринок. У відповідь на його запитання представник Ощадбанку пояснив, що плата за обслуговування рахунків дійсно існує в інших фінансових установах, і суми цієї плати вказані в тарифах банку.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Згідно з правилами банку, комісія нараховується лише в тому випадку, якщо протягом останніх 12 місяців на рахунку або картці не було жодних зарахувань або списань. Якщо ж на рахунку відсутні кошти, то комісія не списується.

Банк також наголосив, що щоб уникнути списання, клієнтам достатньо провести хоча б одну операцію, навіть на 1 грн, протягом року.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив про важливе нововведення: стосується всіх побутових споживачів Доведеться сидіти на хлібі і воді: основні продукти харчування в Україні різко здорожчають восени - що найбільше Головне за 15 червня: ТЦК більше не прийде, пенсії доведеться повернути, а крупи у супермаркетах стали небезпечними Українки масово розривають сім'ї, щоб отримати громадянство ЄС
Показати ще

Нагадаємо, "Ощадбанк" попередив про ліміти: що змінилося

Раніше ми писали про те, що Ощадбанк приготував оновлення для клієнтів: не поспішайте перевипускати картки

Крім того, Знай.ua повідомляв, українцям заблокують банківські рахунки: хто перший втратить гроші