Клієнт Ощадбанку звернувся зі скаргою про те, що з його картки щомісяця списують по 100 грн. Обурений чоловік вирішив висловити своє невдоволення на сторінці банку в соціальній мережі Facebook, де закликав роз'яснити ситуацію.
Він вважає цю комісію "рабською", оскільки в інших банках немає подібних зборів. Чоловік запитав, чому банк має право змушувати його користуватися рахунком і чому він повинен платити за неактивність, повідомляють Факти.

Ощадбанк, фото: Facebook
Ощадбанк, фото: Facebook

Він також висловив думку, що якщо б не потреба у "Карті киянина", то давно б уже залишив Ощадбанк, оскільки вважає, що банк монополізує ринок. У відповідь на його запитання представник Ощадбанку пояснив, що плата за обслуговування рахунків дійсно існує в інших фінансових установах, і суми цієї плати вказані в тарифах банку.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Згідно з правилами банку, комісія нараховується лише в тому випадку, якщо протягом останніх 12 місяців на рахунку або картці не було жодних зарахувань або списань. Якщо ж на рахунку відсутні кошти, то комісія не списується.

Банк також наголосив, що щоб уникнути списання, клієнтам достатньо провести хоча б одну операцію, навіть на 1 грн, протягом року.

Популярні новини зараз
У ТЦК запропонували альтернативу тим, хто не хоче потрапити на "нуль" Мінімум 2400 грн: пенсіонерам готують доплати, які залежатимуть від стажу "Сюрприз" напередодні зими: комунальники заявили про підвищення тарифу на 40% Школярам переписали навчальну програму: як зміняться уроки у 5–7 класах
Показати ще

Нагадаємо, "Ощадбанк" попередив про ліміти: що змінилося

Раніше ми писали про те, що Ощадбанк приготував оновлення для клієнтів: не поспішайте перевипускати картки

Крім того, Знай.ua повідомляв, українцям заблокують банківські рахунки: хто перший втратить гроші