Українка поскаржилася на "Ощадбанк" через щомісячне списання грошей за послугу, яку, як стверджує, не підключала. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка "Ощада" заявила, що цілий рік не користувалася карткою і не здійснювала жодних операцій. Проте з рахунку щомісяця пропадали кошти.
"Найгірший банк з найгіршим обслуговуванням. Крадуть гроші за якесь нібито смс інформування. Я цього не підключала! Рік не користувалася картою, не було жодних операцій", - написала клієнтка.
За словами жінки, банк щомісяця списував по 10 гривень протягом року за інформування, яке фактично не здійснювалося. При цьому вона додала, що у налаштуваннях обмежила інформування, встановивши його лише на платежі понад 1000 гривень.
"В налаштуваннях у мене підключено інформування на платежі більше 1000 грн і все. І ось сьогодні заходжу і бачу що банк весь цей рік знімав собі по 10 грн щомісяця… За що??? Я нічого не отримувала, картою не користувалася, чому ви крадете кошти?", - обурилася українка.
Фахівці Ощадбанку на скаргу не відповіли, проте інші користувачі порталу підказали клієнтці, що нічого протиправного в діях банку немає. Плата за інформування прописана у тарифах банку та стягується щомісяця.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, 20 тисяч гривень просто випарувалися в повітрі: "Ощадбанк" потрапив у скандал із "поїданням" грошей і мовчить.
Також наш портал інформував, стосується всіх власників карток "Ощадбанку": важливі зміни.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" попередив про підвищення тарифів та комісій: які популярні послуги відчутно подорожчають.