Побутовим споживачам нагадали про важливу процедуру, яку потрібно здійснити до кінця вересня. Відповідні повідомлення у facebook опублікували "Київводоканал" та "Київтеплоенерго".

Комунальники закликали споживачів до кінця вересня передати актуальні показники квартирних лічильників, щоб уникнути переплат за холодну та гарячу воду.

Лічильник води. Фото: скрін youtube
Лічильник води. Фото: скрін youtube

"Якщо показання лічильників гарячої води не передані вчасно, згідно з чинним законодавством нарахування за гаряче водопостачання здійснюється за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік", - попереджає "Київтеплоенерго".

У "Київводоканалі" нагадали, що навіть якщо вода не використовувалася, то обов'язково передаються показники з різницею "0", тобто ті самі. Це убезпечить від некоректних нарахувань.

Популярні новини зараз
Гороскоп на вівторок 10 грудня: Терезам варто подбати про поставу, Водоліям – розвантажити "біди" з головою "Київстар" безпрецедентно підвищує ціни: за що лупитимуть більше 2025 року пенсіонерам додадуть по 300 грн: є одна умова Зарплата більше не матиме значення: українцям призначатимуть пенсії за новою системою
Показати ще

Платіжки за комуналку Фото: скрін youtube
Платіжки за комуналку Фото: скрін youtube

Як передати показники лічильників холодної води:

  • через "Особистий кабінет" Київводоканалу;
  • за допомогою мобільних додатків "Viber" та "Telegram";
  • за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або 0-800-301-581 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;
  • через сервіс Portmone.com у розділі "Передача показників".

Лічильник води. Фото: скрін youtube
Лічильник води. Фото: скрін youtube

У Київтеплоенерго попередили, що передавати показники лічильників потрібно і власникам бойлерів у будинках, де передбачено централізоване гаряче водопостачання. У такому разі щомісяця подаються незмінні дані.

Як подати показники лічильників гарячої води:

  • через власний кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
  • через особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
  • через мобільний додаток "Комуналка";
  • за телефоном Call-центру: (044) 247-40-40, з моб.: (099) 247-40-40, (093)-247-40-40, (096) 247-40-40;
  • за безкоштовною телефонною лінією: 0800404407 (з моб.).

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у "Київтеплоенерго" дали пораду напередодні опалювального сезону.

Також наш портал інформував, перевірка лічильників тепла та води: "Київтеплоенерго" звернулося до споживачів із нагадуванням.

Крім того, ми писали, повинен зробити кожен: "Газмережі" закликали поспішити, доки не прийшли холоди.